Regulamin gabinetu Forever Beauty Instytut Kosmetologii Justyna Pietrasz.
Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu.
Postanowienia ogólne
- Godziny otwarcia gabinetu Forever Beauty:
- Poniedziałki i czwartki w godzinach 10: 00 – 18: 00
- Wtorki, środy i piątki w godzinach 8:00 – 20:00
- W soboty w godzinach 8:00 – 16:00
Rezerwacja dla usług w Tarnowskich Górach może nastąpić telefonicznie pod nr 575 441 605 , w Gliwicach 32 235 27 43, mailowo: foreverbeauty@wp.pl, za pomocą aplikacji Messenger Facebook / ForeverBeautyInstytutKosmetologii, ForeverBeautyInstytutKosmetologiiGliwice oraz online: www.eforeverbeauty.pl
- Salon oferuje kompleksowy pakiet usług kosmetycznych, fachowe porady i konsultacje kosmetyczne, możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, zaproszeń upominkowych, pakietów zabiegowych i wiele innych usług. Aktualna oferta dostępna jest w recepcji oraz na stronie internetowej eforeverbeauty.pl
- Wszystkie usługi świadczone w gabinecie Forever Beauty mają na celu wyłącznie poprawę samopoczucia i kondycji fizycznej tj. nie są świadczeniami zdrowotnymi w rozumieniu przepisów obowiązujących na terytorium RP, a porady udzielane przez nasz personel nie są poradami lekarskim.
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez gabinet Forever Beauty zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
- Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponieważ serie i pakiety zabiegowe są układane indywidualnie dla każdego Klienta.
- W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem.
- Nasze promocje i rabaty nie łączą się. Regulamin poszczególnych promocji określają odrębne regulaminy.
- Za usługi świadczone w gabinecie Forever Beauty płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem, środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 1 dzień przed umówionym zabiegiem.
- Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować wyłącznie na piśmie na nasz adres Forever Beauty sp zoo, Aleja Kwiatów 25, 42-600 Tarnowskie Góry.
- Zabrania się filmowania oraz fotografowania na terenie gabinetu Forever Beauty bez uzyskania wcześniejszej zgody osoby upoważnionej do reprezentowania gabinetu.
- Za przedmioty pozostawione na terenie obiektu gabinet Forever Beauty nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- Gabinet kosmetyczny nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie.
- Personel gabinetu Forever Beauty zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zarezerwowanego zabiegu do 24 godzin przed jego terminem, lub w wyjątkowych sytuacjach w dniu zarezerwowanej wizyty, w sytuacjach losowych, niezależnych od firmy.
Klient
- Klientem gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
- Klient gabinetu Forever Beauty zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P. Poż., oraz wykonywania poleceń pracowników gabinetu.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za szkody powstałe na terenie gabinetu z przyczyn zależnych od Klienta.
- W przypadku, gdy klient 2-krotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zadatku w wysokości 50 % wartości rezerwowanej usługi, który przepada z chwilą ponownego niestawienia się w umówionym terminie. Wpłaty zadatku można dokonać gotówką, kartą lub przelewem na nasze konto. W obydwu przypadkach kwota musi zostać zaksięgowana na koncie gabinetu Forever Beauty najpóźniej na 1 dzień przed terminem zabiegu.
- Nieprzystąpienie do zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Gabinet do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego klienta i naliczenia mu za następny zabieg ceny do 50% wyższej.
Zabiegi
- W trosce o wysoką jakość usług w gabinecie Forever Beauty klient jest zobowiązany do punktualnego przyjścia na umówiony zabieg.
- Umówiona godzina jest godziną jego rozpoczęcia. W innym przypadku zabieg zostanie skrócony o ilość minut spóźnienia danego Klienta.
- Czas podany obejmuje czas wejścia do pomieszczenia i samego zabiegu.
- Klient będący naszym gościem pierwszy raz zobowiązany jest do przybycia 10 minut przed wyznaczoną godziną zabiegu, w celu wypełnienia „Karty Klienta” i/lub świadomej zgody na przeprowadzenie zabiegu, która jest niezbędna do rozpoczęcia usługi.
- Przed przystąpieniem do zabiegu pracownik przeprowadza z klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
- Klient może odmówić podawania swoich danych, wówczas nie ma możliwości skorzystania z rabatów, promocji oraz nie jest powiadamiany o usługach i produktach promocyjnych.
- Każdy klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych zabiegów i powikłań pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez klienta.
- Klienci przed rozpoczęciem zabiegu, mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu, w szczególności o:
- chorobach serca,
- używaniu rozrusznika serca,
- chorobach nowotworowych,
- stanach zapalanych w fazie ostrej,
- przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych,
- ciąży lub okresie połogowym,
- posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych),
- przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi
- oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
- Każdorazowo, gdy zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Zakup zabiegu lub korzystanie z innych usług w gabinecie Forever Beauty równoznaczne jest ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych w gabinecie Forever Beauty oraz że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu. Za ewentualne konsekwencje odpowiedzialność ponosi klient.
- Personel gabinetu Forever Beauty zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania zabiegu klientowi z oznakami chorób skórnych i innych chorób zakaźnych, w przypadku nie wypełnienia, lub nieprawidłowego wypełnienia formularza Karta Klienta, złego samopoczucia klienta. W przypadku braku wcześniejszego powiadomienia personelu gabinetu Forever Beauty o ww. chorobie i uzyskaniu zgody na zabieg – opłata wniesiona przez Klienta nie zostanie zwrócona.
- Personel gabinetu Forever Beauty zastrzega sobie prawo do przerwania wykonywania zabiegu, jeśli spotka się z zachowaniem klienta nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje (propozycje seksualne, agresja itp.).
Szczególne zalecenia
- Masaż: Klient umówiony na masaż lub zabieg na ciało zobowiązany jest do przybycia odświeżonym po prysznicu.
- Choroba: Jeśli klient jest chory lub przeziębiony zobowiązany jest do odwołania wizyty i wcześniejszego poinformowania gabinetu Forever Beauty o tym fakcie. Ma to na celu ochronę zdrowia pozostałych klientów i naszego personelu.
- Pedicure: przed zabiegiem klient nie powinien samodzielnie obcinać paznokci i wykonywać żadnych czynności związanych z poprawą stanu stóp – to jest celem zabiegu pedicure.
- Terapie specjalistyczne: Klient zobowiązany jest do szczegółowego przestrzegania zaleceń personelu gabinetu Forever Beauty, ponieważ mają one istotny wpływ na powodzenie terapii.
Bony upominkowe
- Bon upominkowy, zwany dalej bonem/zaproszeniem upominkowym to
- bon na zabiegi kosmetyczne lub kosmetyki sprzedawane w gabinecie Forever Beauty,
- na określoną kwotę który zostaje nabyty w gabinecie przez klienta, dalej zwanego zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwaną dalej Obdarowaną.
- Bony upoważniają do skorzystania/zakupu zabiegów kosmetycznych lub kosmetyków w gabinecie zgodnie z aktualnym cennikiem.
- Bon upominkowy jest wypisywany dla konkretnej osoby (lub firmy) na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi.
- Bon może być zakupiony poprzez:
- zamówienie złożone za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres foreverbeauty@wp.pl,
- wówczas płatność dokonywana jest przelewem,
- bon może być odebrany w siedzibie gabinetu Forever Beauty w Tarnowskich Górach lub w Gliwicach
- bądź wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej na wskazany adres za dopłatą w wysokości ceny wysyłki listu poleconego.
- może być wystawiony e-voucher i przesłany drogą elektroniczną na adres wskazany w zamówieniu.
- Wizytę w gabinecie.
- zamówienie złożone za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres foreverbeauty@wp.pl,
- Płatność za bony upominkowe może nastąpić gotówką, przelewem, kartą płatniczą.
- W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia bonu upominkowego, gabinet Forever Beauty nie ponosi odpowiedzialności, ani nie rekompensuje w żaden sposób zaistniałej sytuacji.
- Ważność bonu upominkowego
- wynosi 3 miesiące od daty zakupu. Dopuszcza się przedłużenie ważności w wyjątkowych sytuacjach, po uprzednim poinformowaniu gabinetu Forever Beauty w czasie zakupu bądź w momencie, gdy ważność bonu upominkowego dobiega końca.
- Po zakończeniu ważności bony upominkowe będą zamykane i nie będzie możliwa ich realizacja.
- Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione bony upominkowe.
- Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu zabiegu
- z informacją o płatności bonem.
- płatności bonem należy poinformować przed rozpoczęciem zabiegu lub przed zakupem kosmetyków.
- Jeżeli osoba dysponująca bonem upominkowym, nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, gabinet traktuje to jako usługę zrealizowaną.
- Dopuszcza się możliwość zamiany zabiegu wykupionego na bonie upominkowym na równowartość innych zabiegów oferowanych w gabinecie Forever Beauty w przypadku wystąpienia przeciwwskazań.
- Zakup bonu lub usługi stanowi potwierdzenie, że kupujący akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
Pakiety i karnety zabiegowe
- Zakup pakietu zabiegów w promocyjnej cenie zobowiązuje klienta do przestrzegania zaleceń prowadzącego kosmetologa m. in. zachowanie należnych odstępów między zabiegami oraz wykorzystanie całego pakietu tak, aby rezultaty były najkorzystniejsze dla klienta.
- Rabat przyznawany do serii zabiegów wyklucza wszelkie wymiany zabiegów na inne w tej cenie.
- Klient ma możliwość wykupienia masaży/zabiegów w „serii” – otrzymując karnet na daną serię. Przy wykupie serii masaży/zabiegów obowiązuje opłata „z góry”.
- Każdy karnet objęty jest terminem ważności (max 3 miesiące).
- O ważności karnetu decyduje jego data rozpoczęcia lub kupna (zależy od pisemnych ustaleń z personelem gabinetu Forever Beauty).
- Promocje nie łączą się.
Reklamacje
- Gabinet Forever Beautygwarantuje wykonanie usług z oferty w najwyższym standardzie wdł wiedzy i umiejętności swoich pracowników, którzy są przygotowani do wykonywania zabiegów technicznie i merytorycznie.
- Klient ma ustawowe prawo do odstąpienia od umowy zakupu usługi/zabiegu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu. Po upływie tego terminu, gabinet zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu wpłaconej zaliczki bądź całej należności. Jednakże, w zamian na prośbe klienta, może zaproponować wykorzystanie wpłaconej wcześniej kwoty na dowolną inną usługę/zabieg.
- Od wadliwie wykonanej usługi klient może zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona i zostaną zaproponowane rozwiązania które, jeśli wina za wadę leży po stronie salonu usatysfakcjonują Klienta. Sytuacje, kiedy gabinet nie ponosi odpowiedzialności:
- brak efektów zabiegowych jeśli klient nie przeszedł nieprzerwanej serii zabiegów, która została zaproponowana w zależności od zabiegu lub stosowanego urządzenia,
- uszczerbki na zdrowiu po zabiegu wynikłe z zatajenia schorzenia lub leków przyjmowanych przez Klienta,
- mechaniczne uszkodzenie paznokcia, rzęs, na skutek czego nastąpiło złamanie paznokcia lub odprysk lakieru,szybsze wypadanie rzęs,
- niestosowanie się do zaleceń pozabiegowych przekazanych przez personel, na skutek czego doszło do niepożądanych komplikacji, przede wszystkim nie korzystanie ze słońca po zabiegach złuszczania, lasera i CPL oraz stosowanie preparatów z filtrami UV, brak higieny po zabiegach depilacji, brak kontynuacji kuracji na wrastające paznokcie czy inne problemy stóp
- Reklamacje związane ze stylizacją paznokcii przedłużaniem rzęs:
– Żel, akryl, lakiery hybrydowe – do 3 dni od wykonania usługi obowiązuje gwarancja jakości (poprawki odprysków lakieru odbywają się na koszt gabinetu),
– przedłużanie rzęs każdą wybrana metodą – do 3 dni od wykonania usługi obowiązuje gwarancja jakości (poprawki wypadających rzęs odbywają się na koszt gabinetu),
Wszelkie reklamacje należy kierować na adres mailowy: foreverbeauty@wp.pl